logó és arculat
Logó és arculat
A logó egy cég, vállalkozás, márka, áru vagy szolgáltatás azonosítására szolgáló jel, aminek lényege, hogy egyedi és jól felismerhető (gondoljuk csak például a facebook-ra, google-re, nespresso-ra). A logó elsődleges célja mindenképpen a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés, ami segíti a vásárlót, hogy felismerje az adott cég/márka termékét/szolgáltatását. Egyszerűen megfogalmazva a logó egy szó vizuális jele lehet.
A logó pedig az arculat része, meghatározó eleme. Az arculat a logón kívül tartalmazhat képeket, színeket, formákat, hangokat, betűtípusokat, mely egyetleg egységes szabályrendszerbe történő foglalása segít egységes és mindíg egyértelműen felismerhető megjelenést kialakítani az adott cégről, márkáról. Egy összetett rendszer, ami akár önmagában is képviseli a szervezetet. A jó arculat nagyban segíti az eladást, publicitást, a rossz, kellemtlen pedig akár komoly károkat is okozhat.
link típus címe